Повернення товару

 У законодавстві України зазначено дві причини, через які покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:
- Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості
- Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але чомусь не влаштовує покупця

Купівля неякісного товару

У Законі України «Про захист прав споживача» у ст.8, говориться, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей.

Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України "Про захист прав споживача", можуть вважатися недоліки, через які товар не можна використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділяється хоча б однією з цих характерних ознак:

  • Усунення його взагалі неможливе
  • На його усунення потрібно більше двох тижнів
  • Він якимось чином змінює товар, що вже не входить до частини договору про покупку

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза у спеціальному Сервісному Центрі, в процесі якої перевірятиметься дотримання умов, зазначених у гарантійному талоні експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів із моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, що з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов використання товару споживачем, збереження чи перевезення, то споживач зобов'язаний буде оплатити цю експертизу з власної кишені.
 

Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити під час, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий самий товар тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно до перегляду ціни та повернення грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою та моделлю.
 

Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такого ж виробника та моделі, що змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару виробляється товар відповідної якості іншого виробника чи моделі, то перерахунок вартості бракованого товару у разі підвищення його вартості відбувається з його ціни під час обміну, а разі зниження ціни – виходячи з його вартості у день покупки.


Прохання покупців щодо повернення грошей повинні задовольнятися того дня, коли вони були пред'явлені, а у разі відсутності можливості повернути гроші – у період семи днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна товару зросла, то розрахунок виробляється на даний момент пред'явлених вимог, а разі зниження – на момент покупки.
 

Придбання товару належної якості, але товар не підійшов покупцю з якоїсь причини


Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формами.
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводське пакування, пломби та документи.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:

  • купити будь-який інший товар,
  • отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
  • поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж.

Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму. протягом семи днів і не на день пізніше.
Вимоги споживача розглядатимуться лише після пред'явлення товарного чека, який підтверджує купівлю, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій має бути штрих-код та заповнений гарантійний талон. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який має отримати у спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути вказані «суттєві недоліки» придбаного товару.
Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо дотримуватиметеся всіх умов.

 

Але є причини, через які Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші.

Наприклад:

  • з дня купівлі товару, який не має недоліків, минуло понад 14 днів
  • товар, який не має суттєвих недоліків, але вже не має вигляд нового товару та є якісь дефекти, що виникли з вини покупця
  • під час перевірки якості товару було виявлено факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту чи інших порушень гарантійного обслуговування.
  • відсутність документа, що підтверджує купівлю товару, гарантійного талону чи повної комплектації товару

 

Також варто звернути увагу на те, що згідно з п.3 ст.4 Закону України "Про захист прав споживача"; споживач зобов'язаний:

  • перед тим як використовувати товар потрібно вивчити правила експлуатації товару, які йдуть разом з ним
  • у випадках, коли не зрозумілі умови використання купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи, зазначеної в документах, що виконує дані функції
  • використовувати товар за призначенням та не порушувати умов експлуатації, зазначених у документах виробника чи продавця.
  • щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватись заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі відсутності їх, дотримуватись загальноприйнятих заходів безпеки під час експлуатації товарів даної категорії

Повернення та заміна товарів відправлених інтернет-магазином Kasybag до різних міст України (крім Запоріжжя) провидиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів поштовою службою Новою Поштою, чи Укрпоштою. Зворотне надсилання грошей здійснюється перерахуванням на карту клієнта. Перед надсиланням товару покупець повинен зв'язатися з оператором інтернет-магазину, обговорити умови відправлення.

Оплата пересилання товару:

- У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотне пересилання перебирає інтернет-магазин.
- Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцю, то зворотне відправлення оплачує покупець.

Велопохід Туреччиною. Листопад 2021

Велопохід Туреччиною. Листопад 2021

Юрий Касьянов 27.12.2021 0
У листопаді ми здійснили невелику десятиденну подорож Туреччиною. Це наш не перший візит до цієї див...
Читать далее...
Велопохід Грецією. Осінь 2021

Велопохід Грецією. Осінь 2021

Юрий Касьянов 13.11.2021 0
Восени 2021 року наша команда здійснила захоплюючу подорож Грецією. Це вже не перший наш виїзд у цей...
Читать далее...
Подорож вздовж річки Рось

Подорож вздовж річки Рось

Юрий Касьянов 21.06.2021 0
Здійснили невелику подорож, протяжністю всього 158 км. Маршрут із Миронівки до Білої Церкви, вздовж ...
Читать далее...
Dark Forest

Dark Forest

Юрий Касьянов 07.04.2021 0
Сумки для байкпакінгу від KasyBag виготовлені з Cordura 1000D та представлені у новому кольоровому р...
Читать далее...
Велопохід по Волині та Галичині

Велопохід по Волині та Галичині

Юрий Касьянов 04.09.2020 0
У серпні команда KasyBag вирушила у невелику подорож Західною Україною. У цей час ми запланували пої...
Читать далее...
Сервіс

Сервіс

Юрий Касьянов 11.05.2020 0
Наша майстерня не тільки займається виробництвом сумок, але і їх сервісом протягом усього терміну ек...
Читать далее...
Trade-in від KasyBag

Trade-in від KasyBag

Юрий Касьянов 11.05.2020 0
Для наших улюблених клієнтів та щасливих власників продукції KasyBag ми запускаємо акцію! Ми свою пр...
Читать далее...
Відео з велопоходу Східними Альпами

Відео з велопоходу Східними Альпами

Юрий Касьянов 17.04.2020 0
У серпні 2019 року ми здійснили велопохід Східними Альпами (Австрія). Подорож тривала два тижні і за...
Читать далее...
X-Pac - що це за тканина?

X-Pac - що це за тканина?

Юрий Касьянов 17.03.2020 0
У наших сумках використовується матеріал X-Pac.X-Pac – це баланс між міцністю та легкістю виробу. Є ...
Читать далее...
Dyneema - що це за матеріал?

Dyneema - що це за матеріал?

Юрий Касьянов 16.03.2020 0
У сезоні 2020 ми вирішили використати нову тканину, для наших сумок і випустили окрему суперлайт сер...
Читать далее...
Сумки з Dyneema

Сумки з Dyneema

Юрий Касьянов 16.03.2020 0
Зустрічайте! Новинка модельного ряду 2020 року. Нова серія сумок виготовлена з матеріалу Dyneema. По...
Читать далее...
Байкекспо 2020

Байкекспо 2020

Юрий Касьянов 04.03.2020 0
Ось і пройшла найбільша велосипедна виставка України – Байкекспо. Дякуємо всім, хто відвідав наш сте...
Читать далее...
BikeExpo 2020

BikeExpo 2020

Юрий Касьянов 18.02.2020 0
 Команда KasyBag вирушає на центральну, всеукраїнську вело виставку BikeExpo 2020. Захід пройде з 28...
Читать далее...
Садиби Слобожанщини

Садиби Слобожанщини

Юрий Касьянов 23.11.2019 0
У жовтні KasyBag здійснили невелику велоподорож Слобожанщиною. Відвідали різні садиби Харківської об...
Читать далее...