У законодавстві України зазначено дві причини, через які покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:
- Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості
- Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але чомусь не влаштовує покупця
У Законі України «Про захист прав споживача» у ст.8, говориться, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей.
Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України "Про захист прав споживача", можуть вважатися недоліки, через які товар не можна використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділяється хоча б однією з цих характерних ознак:
Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза у спеціальному Сервісному Центрі, в процесі якої перевірятиметься дотримання умов, зазначених у гарантійному талоні експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів із моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, що з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов використання товару споживачем, збереження чи перевезення, то споживач зобов'язаний буде оплатити цю експертизу з власної кишені.
Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити під час, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий самий товар тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно до перегляду ціни та повернення грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою та моделлю.
Якщо проводиться заміна товару з недоліками на товар такого ж виробника та моделі, що змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару виробляється товар відповідної якості іншого виробника чи моделі, то перерахунок вартості бракованого товару у разі підвищення його вартості відбувається з його ціни під час обміну, а разі зниження ціни – виходячи з його вартості у день покупки.
Прохання покупців щодо повернення грошей повинні задовольнятися того дня, коли вони були пред'явлені, а у разі відсутності можливості повернути гроші – у період семи днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна товару зросла, то розрахунок виробляється на даний момент пред'явлених вимог, а разі зниження – на момент покупки.
Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий точно:
Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:
Під час процедури повернення грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму. протягом семи днів і не на день пізніше.
Вимоги споживача розглядатимуться лише після пред'явлення товарного чека, який підтверджує купівлю, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій має бути штрих-код та заповнений гарантійний талон. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який має отримати у спеціальному Сервісному Центрі. В акті мають бути вказані «суттєві недоліки» придбаного товару.
Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо дотримуватиметеся всіх умов.
Але є причини, через які Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші.
Наприклад:
Також варто звернути увагу на те, що згідно з п.3 ст.4 Закону України "Про захист прав споживача"; споживач зобов'язаний:
Повернення та заміна товарів відправлених інтернет-магазином Kasybag до різних міст України (крім Запоріжжя) провидиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів поштовою службою Новою Поштою, чи Укрпоштою. Зворотне надсилання грошей здійснюється перерахуванням на карту клієнта. Перед надсиланням товару покупець повинен зв'язатися з оператором інтернет-магазину, обговорити умови відправлення.
- У разі, коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотне пересилання перебирає інтернет-магазин.
- Якщо ж куплений товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцю, то зворотне відправлення оплачує покупець.