У цій статті хочемо описати переваги сумок для байкпакінгу в порівнянні з класичними баулами. Це трохи різні напрямки велотуризму і порівнювати їх некоректно, скоріше тут треба просто визначитися з типом подорожі. Байкпакінг дає вам маневреність та легкохідність. Він підійде як для лайтових поїздок за місто, так і для навколосвіток:) неодноразово були такі прецеденти, наприклад, подорож англійця Марка Бомонта.
І так, у чому байкпакінг перевершує класичну подорож з баулом:
Мінімізація обсягу. У похід беремо лише те, що потрібне. Нічого зайвого!
З першого пункту витікає легкість. Менше речей, менше вага, а отже, менше сил буде витрачено на подолання відстаней.
Розважування. На велосипеді рівномірно розміщується весь ваш багаж, немає такої переваги, як це буває, коли встановлений баул з багажником. Весь центр ваги зміщений на заднє колесо.
Розвантаження заднього колеса. Попередній пункт тягне за собою розвантаження заднього колеса. У результаті на вісь менше навантажена, що знижує знос конусів/підшипників/кульок, та й взагалі ймовірність поломки осі, також менше страждають спиці.
Керованість. За рахунок грамотної розважування та низької ваги спорядження, велосипедом керувати набагато комфортніше. За рахунок цього можна вибирати більш технічні та цікаві стежки та отримувати більше задоволення від подорожі
Вітрючність. Точніше її відсутність. Коли у вас баул, доводиться добре боротися із зустрічним вітром, у байкпакінгу опір у рази менший.
Усьому своє місце. За рахунок наявності величезної кількості сумок, кожна реч можна знайти будинок. Більше не потрібно переривати величезний рюкзак у пошуках чогось.
Надійність. Багажники на велосипедах іноді ламаються в походах, доводиться ремонтувати їх кустарними методами. На сумках для байкпакінгу ламатися нема чому. Можна щось порвати, але це можна вирішити за допомогою нитки та голки.
Габарити. Через багажник і баул, габарити задньої частини велосипеда відчутно збільшуються і частенько буває, що передок пройшов, а баулом ти чіпляєшся за перешкоду. При використанні сумок для байкпакінгу такої проблеми у вас не буде.
Транспортування літаком. Коли ми летимо літаком, то зазвичай до велосипеда намагаємося причепити максимально більше багажу, щоб не переплачувати за перевагу. Доводиться скотчем прикручувати намет і т.п. Коли у вас сумки для байпакінгу, нічого цього робити не потрібно. Все вже й так прикручене:)
Універсальність. Сумки для байкпакінгу стануть практично на будь-який велосипед, чи то шосейник, чи підвіс для даунхіла. А ось класичний багажник встановити не скрізь вийде, а на підвіси або карбонові рами зовсім не стануть.
Простота встановлення. Для фіксації сумок не потрібно якихось ключів та навичок. Просто пристебнути липучки велкро та фастекси.
Швидкість встановлення. Для підвішування всіх сумок потрібно лише 10 хвилин часу.
Прохідність. Завдяки байкпакінгу долати різні перешкоди значно простіше. Велосипед збалансований по всій базі і він сам не важкий. Отже, застрибнути в електричку, перейти брід або обійди завалене дерево значно легше, ніж з баулом.
Сумка для будь-якого виїзду. Завдяки байкпакінгу можна ці сумки використовувати не тільки для велопоходів, але й просто брати на покотушки, пристебнувши до велосипеда лише потрібний об'єм. Наприклад підсідельна сумка та бензобак відмінно підійде для покатушок. Під сідлом у вас перекус, теплі речі, а в бензобаку лежать гроші, документи та телефон.
Є ще один цікавий плюс. Наприклад, якщо ви не хочете брати свій велосипед у поїздку, а маєте намір купити його безпосередньо в країні, в якій планується похід, то сумки можна взяти із собою щільно спаковавши. Весь набір сумок легко вмістити в невеликий пакет.
Разместить коммент